Blogg Det är "Back to School" för ditt företag med Focus USB-minne

Nu när näringslivet blomstrar igen är det dags att fokusera på nya sätt att marknadsföra ditt företag, skola eller universitet. Vårt nya Focus USB-minne med sin eleganta och kompakta design är det perfekta verktyget för att uppnå just detta. Detta lätta och bärbara USB-minne med logo har inte något lock utan istället ett unikt metallskal som helt skyddar USB-kontakten.

Den stora bärar-ringen i änden av USB-minnet gör det lätt att fästa på en nyckelring eller halsrem, så att du enkelt kan ta den med dig när du är i farten. Detta eleganta och raffinerade USB-minne i metall kan lasergraveras eller screentrycks med din logotyp och företagsbudskap på båda sidor - vilket gör att ditt varumärke sticker ut på ett elegant sätt.

Om du vill ligga steget före konkurrenterna i höst bör du se till att försöka att distribuera ditt varumärke med vårt Focus USB-minne. Få en offert nu och du kommer inte ångra det!

focus_usb_back_to_school

flashbay Författare:Monica Olsen
1 Kommentarer | Lämna din kommentar 
Kerry Adams | 26 Dec, 2013
With USB drives getting cheaper, and having more GBs on them than ever before, it makes sense to send data on these little stubs. I think that companies should not only send publicity material on these, there's much much more. A glossy paper cataloque or brochure is expensive and can furnish only so much info (if you put in too much info then few people will read it but just put it away - "I'll look into it later"). But this will do it like a website: click away to acess the info you really want and leave the rest. And there's more too, like price lists, parts catalogues etc.
*
* Kommer aldrig att visas
(Om tillämpligt)
Kommentarer från författaren kommer att skickas till dig via e-post.
Vid inlämning av detta formulär behandlas dina uppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.